środa, 7 stycznia 2009

Google bierze harcerzy

a przynajmniej jednego - Pawła Hajdana z Łodzi, członka kręgu Matrix ZHR.

To wiadomość przedświąteczna, ale dziś znalazłem artykuł w Życiu 
Warszawy na jego temat. Paweł studiuje informatykę na UW i od jakiegoś czasu pisał poprawki do przeglądarki Google Chrome, które mają na celu uruchamianie jej pod innymi systemami niż Windows. Inżynierom z Googla tak spodobał się jego kod, że włączyli go do zespołu pracującego nad przeglądarką.

Obydwaj z Pawłem wstąpiliśmy do Matrixa na spotkaniu w Warszawie, jakieś 5 lat temu. Był najmłodszym jego uczestnikiem. Od tego czasu on ciągle programuje, a ja odsunąłem się od informatyki (mimo tego że nadal jestem w Matrixie).

Gratulacje dla Pawła, i oby hacerstwo w wielu innych zawodach dawało takie możliwości rozwoju jak w Matrixie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz