niedziela, 11 stycznia 2009

Czekając na sprawności

W zeszłym roku doszły do mnie wieści o tym że powstają nowe sprawności. Sprawa byłą interesująca więc szybko napisałem do kierownika projektu, z pytaniem czy mogę coś pomóc. Dostałem do zrobienia kilka rzeczy i nawet zostały zrobione. Ale potem słuch po tych sprawnościach zaginął. To smutne bo jest to rzecz bardzo potrzebna, a ostatnie wydanie było w roku, którym ja zostałem harcerzem. Mam nadzieję że sprawa niedługo się wyjaśni, a tymczasem przedstawiam Wam jedną z moich produkcji: sprawność z cyklu "przedsiębiorczego".

Oszczędny *

1.      Wziął udział w akcji zarobkowej drużyny / zastępu

2.      Kontroluje swoje wydatki, przedstawił rozliczenie swojego kieszonkowego

3.      Zaoszczędził pieniędze na jakiś większy zakup.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz